Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2021-11-17T17:36:51Z
dc.date.available2021-11-17T17:36:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКифяк О.В. Використання маркетингових інструментів в умовах трансформації регіонального ринку туризму. Науковий вісник Чернівецького університету: Економіка: зб. наук. праць. Вип. 830. Чернівці: Чернівецький національний університет, 2021. С. 103-110. ISSN 2519-240X (print), ISSN 2519-4372 (online).uk_UA
dc.identifier.issn2519-240X
dc.identifier.issn2519-4372 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1355
dc.description.abstractВизначено основні маркетингові інструменти, які можуть бути використані в сучасних умовах трансформації регіонального ринку туризму, зокрема, діджиталізація системи збуту та просування туристичного продукту, інтенсифікація реклами, орієнтація на маркетингове ціноутворення, використання системи зв’язків з громадськістю та активізація маркетингових досліджень. Окрема увага у статті зосереджена на результатах SWOT-аналізу туристичного потенціалу західноукраїнських прикордонних територій.uk_UA
dc.description.sponsorshipМаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університетuk_UA
dc.subjectМаркетинг, регіон, туризм, регіональний ринокuk_UA
dc.titleВикористання маркетингових інструментів в умовах трансформації регіонального ринку туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу