Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorTodoruk, Sergy
dc.contributor.authorNykyforak, Valentina
dc.contributor.authorMelnyk, Oleg
dc.date.accessioned2021-11-17T22:31:10Z
dc.date.available2021-11-17T22:31:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationТодорюк С.І., Никифорак В.А., Мельник О.І. Бізнес - моделі в соціальному підприємництві. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. Вип. І-ІІ (65-66). С. 114-124uk_UA
dc.identifier.issn2310-8185
dc.identifier.issn2414-5831
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1459
dc.descriptionThe necessity of an active social responsibility for social problems for the development of socially-economical problems of subspecies is enriched. The conception of business models of societal design is suggested, and two elements are to be developed – an operational model and a resource strategy. The items of business model, market orientation, network flexibility (within the organization), geographic structure and organizational structure are highlighted. The types of social enterprise are identified by classifying business models peculiarities of the various types of social enterprises.It is described as a component of the strategic model: value proposition, consumer segments, key resources, key activities and operational model such as value network interaction with the client, distribution channels, profit. The specificity of the function of social enterprises are investigated through the analysis of the components of the strategic and operational bios-models.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність активного використання соціального підприємництва для розв’язання соціально-економічних проблем суспільства. Визначено концепції бізнес-моделей соціального підприємництва, яка містить два елементи: операційну модель і ресурсну стратегію. Виділено елементи бізнес-моделі: ринкова орієнтація, мережа, гнучкість (усередині організації), географічна орієнтація й організаційна структура. Визначено типи соціального підприємництва шляхом класифікації бізнес-моделей, виявлено особливості функціонування різних типів соціального підприємництва. Описано такі компоненти стратегічної моделі: ціннісна пропозиція, споживчі сегменти, ключові ресурси, ключові види діяльності та операційної моделі, такі як ціннісна мережа, взаємодія із клієнтом, канали збуту, одержання прибутку. Досліджено специфіку функціонування соціальних підприємств через аналіз компонентів стратегічної та операційної бізнес-моделей.uk_UA
dc.description.sponsorshipБізнесу та управління персоналомuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальне підприємництвоuk_UA
dc.subjectбізнес-модель соціального підприємництваuk_UA
dc.subjectопераційна модельuk_UA
dc.subjectстратегічна модельuk_UA
dc.subjectсоціальна цінністьuk_UA
dc.subjectстратегічні ресурсиuk_UA
dc.subjectsocial entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectthe business model of social enterpriseuk_UA
dc.subjectoperating modeluk_UA
dc.subjectstrategic modeluk_UA
dc.subjectsocial valueuk_UA
dc.subjectstrategic resourcesuk_UA
dc.titleБІЗНЕС-МОДЕЛІ В СОЦІАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІuk_UA
dc.title.alternativeBUSINESS MODELS IN SOCIAL ENTREPRENEUSHIPuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу