Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned2021-11-18T07:44:16Z
dc.date.available2021-11-18T07:44:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБуднікевич І. М., Благун І. І., Крупенна І. А., Бокучава В. Б. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Бізнес Інформ. 2020. №8. C. 266–277. URL: https://www.business-inform.net/article/?year=2020&abstract=2020_8_0_266_277uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1469
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; акцентовано увагу на важливості новацій у просуванні готельного закладу та його послуг. Узагальнено практику провідних гравців ринку стосовно застосування інструментів «партизанського» маркетингу в комунікаціях з цільовими аудиторіями. Відзначено, що маркетингові інновації повинні бути погоджені з концепцією просування готелю, вони мають бути системними та продукуватися постійно. Описано схему впровадження акцій, які спрямовані на WOW-ефект у готельному маркетингу. Обґрунтовано необхідність та актуальність застосування digital-технологій у стратегіях просування акторів готельного бізнесу; визначено напрямки застосування технологій digital-marketing у вітчизняному готельному бізнесі. Відзначено, що трансформація напрямків конкурентної боротьби готельних закладів за увагу аудиторії зумовила перерозподіл рекламних бюджетів на користь додаткових маркетингових прийомів – контент сайту, професійна зйомка, 360-градусне відео, яскраві інтерактивні акційні лендинги, робота з відгуками, планове SEO, адміністрування сторінок у соціальних мережах, заходи PR, контекстне просування. Акцентовано увагу на важливості розробки функціональних лендингів, які дозволять привертати увагу до конкретної послуги, отримати більше заявок, підвищити конверсію сайту та зібрати базу контактних даних для майбутньої роботи. Встановлено, що маркетингові інновації реалізуються в напрямку персоналізації, індивідуального маркетингового досвіду клієнта, впровадження CRM-системи. Розглянуто роль месенджерів і чат-ботів зі штучним інтелектом як нових каналів залучення гостей у готельні заклади. Звернуто увагу на ряд цікавих маркетингових програм, які включають маркетингові інновації, спрямовані на нівелювання викликів для закладів індустрії гостинності, викликаних пандемією та карантинними заходами. Відзначено, що такі програми створюються маркетинговими фірмами та галузевими фахівцями не тільки для допомоги готелям, але й для формування привабливих пропозицій для гостей.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.subjectготельний маркетингuk_UA
dc.subjectWOW-ефектuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subject«партизанський» маркетингuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectстратегії просуванняuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.titleНАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk_UA


Долучені файли

No Thumbnail [100%x80]

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу