Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorBudnikevich, Iryna
dc.contributor.authorKostynian, Andrii
dc.date.accessioned2021-11-18T07:56:27Z
dc.date.available2021-11-18T07:56:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБуднікевич І.М., Крупенна І.А., Костянтин А.А. Особливості комунікацій в маркетингу малих підприємств ресторанного бізнесу. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України – Вип. 58. – Черкаси : ЧДТУ, 2020. – C.68-75 URL: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/213424/213498 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/213424/213498 DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.58.2020.213424uk_UA
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1471
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості комунікацій в маркетингу малих підприємств ресторанного бізнесу. Авторами конкретизовано специфіку маркетингової діяльності малих підприємства, яка впливає на вибір комплексу маркетингових інструментів та комунікаційних технологій. Узагальнено та прокоментовано напрями маркетингової діяльності для малого підприємства за підходом Джона Янча. Відзначено, що створення ефективного маркетингового бюджету вимагає глибокого занурення у воронку продажів, зміну підходів до її розуміння, інтеграції маркетингу з продажами, комунікаційної підготовки споживача до купівлі. Акцентовано увагу на доцільності застосування малими підприємствами ресторанного бізнесу інструментів локального маркетингу, який спрямований на ефективні комунікації з цільовою аудиторією в певному «ідеальному» місці. Встановлено, що власники ресторанних закладів свої конкурентні стратегії та комунікаційні кампанії мають формувати з урахуванням уподобань, потреб і переваг нових поколінь споживачів. Зроблено висновок, що малий бізнес, який частково або повністю веде бізнес онлайн, повинен мати цифрову маркетингову стратегію. Розглянуто нові комунікаційні інструменти, малобюджетні технології маркетингових комунікацій. Визначено перспективні напрями удосконалення маркетингової комунікаційної політики малих підприємств ресторанного ринку.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць ЧДТУuk_UA
dc.subjectмаркетинг малих підприємствuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectполітика просуванняuk_UA
dc.subjectкомунікаційні інструментиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF COMMUNICATIONS IN THE MARKETING OF SMALL ENTERPRISES IN RESTAURANT BUSINESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу