Show simple item record

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.date.accessioned2021-11-20T14:45:56Z
dc.date.available2021-11-20T14:45:56Z
dc.date.issued2021-07-10
dc.identifier.citationБабух І. Б. Маркетинговий аналіз в управлінні підприємством. Зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування та розвиток економіки : збірник матеріалів науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 10 липня 2021 року). Східноукраїнський інститут економіки та управління. Запоріжжя : ГО «СІЕУ», 2021. С. 67-69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1900
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГО «СІЕУ»uk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record