Психологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі
View/ Open
Date
2021-03Author
Камінська, Олена
Камінська, Олена Ігорівна
Metadata
Show full item recordAbstract
Стаття присвячена дослідженню проблем,
пов'язаних з освоєнням іноземних мов студентами. Метою наукової роботи є: охарактеризувати особливості й специфіку психологічних бар'єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами непрофільних спеціальностей; визначити шляхи подолання психологічних перешкод вивчення чужої мови. Подолання психологічних бар'єрів - це внутрішня робота самого студента, пов'язаних з мобілізацією внутрішніх ресурсів, а також створення викладачем іноземної мови умов, що сприяють формуванню у студентів ціннісного ставлення до предмету.