• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів в освітньому просторі університету.

Thumbnail
View/Open
Main article (665.3Kb)
Date
2021
Author
Федірчик, Тетяна
Нікула, Наталія
Бражанюк, Андрей
Metadata
Show full item record
Abstract
У публікації авторами теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів в умовах освітнього простору університету. Визначено, що професійна культура є інтегрованим особистісним утворенням, що синтезує в собі сукупність професійних цінностей та якостей, позитивну мотивацію, знання, уміння, навички майбутнього фахівця, сформованість яких забезпечує ефективне виконання професійної діяльності. Одним із компонентів професійної культури є особистісно-творчий, який представлений особистісними професійно-значущими якостями та професійною креативністю. У статті представлено професійно-значущі якості особистості, які закладені природою (організаційні, комунікативні, здатність до емпатії, оптимізм тощо); набуті в освітньому процесі (інтелектуальні якості, гуманність, толерантність); якості, які формуються в процесі професійної діяльності (цілеспрямованість, активність тощо). До професійної креативності віднесено вміння генерувати нові ідеї, бути відкритим до інноваційної діяльності, здатність оригінально мислити та приймати нестандартні ефективні рішення професійних завдань, здатність до творчої діяльності. Здійснено експериментальну перевірку рівнів сформованості особистісно-творчого компонента. З цією метою проведено констатувальне дослідження та виокремлено критерії, розроблено рівні, підібрано апробовані методики. Результати проведеного дослідження засвідчили не досить високий рівень сформованості особистісно-творчого компонента. Для покращення рівня сформованості досліджуваного явища в процесі професійної підготовки студентів нами запропоновано зміст, форми та методи, які за результатами повторного дослідження показали позитивну динаміку сформованості особистісно-творчого компонента. Можна зробити висновок про ефективність запропонованих форм, методів, змісту формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів у освітньому просторі університету.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2481
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV