• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Використання інструментів соціальних медіа в готельному господарстві (на прикладі готелів міста Чернівці)

Thumbnail
View/Open
Стаття (5.379Mb)
Date
2020
Author
Yemchuk, Tetiana
Підгірна, Валентина
Данілова, Ольга
Metadata
Show full item record
Abstract
Соціальні медіа як один із найпотужніших інструментів інтернет-мережі були інтегровані у частину соціального та економічного життя у світі. Їхній вплив та роль набуває значущості у всіх сферах людської діяльності та стає предметом досліджень науковців і практиків. Особливої акту альності дослідження соціальних медіа набувають у сфері туристичної індустрії, де завдяки їм фор мується нова система комунікацій між споживачем та виробником послуг, а використання соціаль них мереж стає невід’ємною частиною бізнес-процесів, що не потребує значних затрат. У статті розкрито роль та переваги застосування, вплив та використання соціальних медіа у сфері готельних послуг як невід’ємної складової частини сфери туристичної індустрії. На основі досліджень, що охо плюють аналіз та оцінку використання соціальних мереж найпопулярніших готелів міста Чернівці, виявлено основні проблеми використання соціальних медіа для налагодження ефективного спілку вання з клієнтами та просування послуг на ринку сфери гостинності.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2546
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV