Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБогданюк, Антоніна
dc.contributor.authorГоянюк, Мирослава
dc.date.accessioned2021-11-25T16:26:30Z
dc.date.available2021-11-25T16:26:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationБогданюк А.М., Гоянюк Мирослава. Диференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярами. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.51-52uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2593
dc.description.abstractСучасна парадигма навчання в своїй основі містить особистісно зорієнтовану модель навчання. Її реалізації сприяє багато чинників: формування суб'єктивних стосунків у навчально-виховному процесі; врахування здібностей і здатностей дитини до навчання; демократизм у спілкуванні з дитиною; посилена увага до прояву якісних змін в структурі діяльності учня тощо [1] . Зважаючи на те, що початкова школа – основний структурний елемент у ланцюжку національної системи освіти, це також і той етап, на якому вперше формується навчальний потенціал особистості у процесі її розвитку.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleДиференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу