• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Диференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярами

Thumbnail
View/Open
ЗбірникПрацьПедФак2021.pdf (1.651Mb)
Date
2021
Author
Богданюк, Антоніна
Гоянюк, Мирослава
Metadata
Show full item record
Abstract
Сучасна парадигма навчання в своїй основі містить особистісно зорієнтовану модель навчання. Її реалізації сприяє багато чинників: формування суб'єктивних стосунків у навчально-виховному процесі; врахування здібностей і здатностей дитини до навчання; демократизм у спілкуванні з дитиною; посилена увага до прояву якісних змін в структурі діяльності учня тощо [1] . Зважаючи на те, що початкова школа – основний структурний елемент у ланцюжку національної системи освіти, це також і той етап, на якому вперше формується навчальний потенціал особистості у процесі її розвитку.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2593
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV