Соціально-педагогічні особливості забезпечення особистісних досягнень підлітків у процесі фізичного виховання
Abstract
Як з’ясували, психомоторні здібності людини забезпечують найбільш ефективне і раціональне виконання рухової діяльності у процесі життєдіяльності. Особистісні здібності у галузі спортивної та фізкультурної діяльності підлітків визначаються, насамперед, показниками фізичного, психологічного, сенсомоторного й інтелектуального характеру. Відповідно, слід враховувати, що окремо взятий показник не може повністю характеризувати можливості особистості до успішного самовдосконалення.
Під час дослідження нами було визначено етапи формування та удосконалення особистісних досягнень підлітків засобами фізичної культури, розглянуто педагогічні здібності учителя, які безпосередньо впливають на формування особистісних досягнень у підлітковому віці. У статті виокремлено педагогічні умови, стадії та комплекси чинників забезпечення особистісних досягнень в процесі засвоєння нових складових рухових дій.