Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2022-01-20T19:10:21Z
dc.date.available2022-01-20T19:10:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКифяк О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - Вип. 1. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2019_1_6.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3392
dc.description.abstractВизначено на основі аналізу та спостережень за ефективністю використання туристичних можливостей в західноукраїнських прикордонних областях, що основними перевагами в них є наявність визначних памʼяток історії, культури, архітектури; наявність унікальних природних рекреаційних ресурсів; близькість кордону та транспортна доступність; організовані місцеві прикордонні обміни (перетин кордону туристами, місцевими жителями, бізнесменами); наявність етнічних звʼязків; знання мов, традицій, звичаїв, обрядів; транскордонне співробітництво та членство у єврорегіонах; розвинута прикордонна інфраструктура; пропускна спроможність прикордонних пунктів перетину та ін. Встановлено у результаті моніторингу та порівняння цін на туристичні послуги і туристичні продукти в західноукраїнських прикордонних областях та суміжних регіонах інших країн розбіжність у цінах на однаковий кількісний набір туристичних послуг, їх якість, та функціональне призначення, а також фактори впливу на ціноутворення в туристичних дестинаціях. Визначено на прикладі ціноутворення в туристичній дестинації «Львів туристичний» особливості та найбільш поширені методи ціноутворення.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль: ТНЕУuk_UA
dc.subjectприкордонні області, переваги, туристичні дестинації, туристичні послуги, туристичні продукти, ціна, ціноутворення, особливостіuk_UA
dc.titleЦіноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу