dc.contributor.author | Гавриш, Ірина Іванівна | |
dc.contributor.author | Буднікевич, Ірина Михайлівна | |
dc.contributor.author | Мельник, Анастасія | |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T09:19:36Z | |
dc.date.available | 2022-01-21T09:19:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3400 | |
dc.description.abstract | Розглядаються чинники формування лояльності споживачів до компанії та бренду, стратегії лояльності
та інструменти їх реалізації. Авторами обґрунтована важливість формування лояльності споживачів. На
прикладі підприємства-виробника свіжо обсмаженої кави визначений перелік стратегій, що спричиняють
формування загальної лояльності споживачів до компанії та бренда. Розглянуто поєднання маркетингових
інструментів, що забезпечують успішність реалізації стратегії лояльності. Виділено групи споживачів за
рівнем лояльності, які необхідно враховувати при підборі стратегій та заходів формування лояльності.
Досліджено складність оцінювання ефективності програм лояльності та запропоновано основні метрики для
кількісного вимірювання рівня лояльності. Зроблено висновок, що результатом оцінювання рівня споживчої
лояльності є прийняття обґрунтованого рішення про розробку нових програм лояльності або коригування
існуючих для створення максимальної прихильності споживачів. Надано рекомендації для вдосконалення
стратегій управління споживчою лояльністю та відповідного маркетингового інструментарію. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 825;27-33 | |
dc.subject | лояльність, поведінка, споживач, стратегії лояльності, програма лояльності, оцінка рівня лояльності. | uk_UA |
dc.title | Маркетингові стратегії лояльності та інструменти їх реалізації | uk_UA |
dc.title.alternative | Маркетингові стратегії лояльності та інструменти їх реалізації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |