Show simple item record

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.contributor.authorКрупенна, Інга Анатолівна
dc.date.accessioned2022-01-21T09:55:22Z
dc.date.available2022-01-21T09:55:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3410
dc.description.abstractВ статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію територіального маркетингу як у формуванні потенціалу країн, регіонів та міст, так і в підвищенні ефективності його використання. Визначено суть маркетингового та іміджевого підходу до потенціалу регіону, звернено увагу на критерії оцінки іміджевої привабливості регіону. Наведені реальні приклади зарубіжної практики (Іспанії, Німеччини, Великобританії Польщі) щодо використання маркетингових інструментів реалізації наявного потенціалу та прихованих можливостей. На основі опрацювання теоретичних розробок, практичних прикладів функціонування маркетингових підрозділів в органах місцевої та державної влади, публічноправових інститутів муніципального маркетингу, власних напрацювань та нових здобутків маркетингової практики запропоновано низку конкретних заходів та маркетингових інструментів, які сформують можливості ефективного використання потенціалу територійuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries10;
dc.subject: потенціал регіону; маркетинговий підхід; іміджевий підхід; територіальний маркетинг; інструменти маркетингу.uk_UA
dc.titleІнструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід/uk_UA
dc.title.alternativeІнструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід/uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record