Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned2022-01-22T14:20:03Z
dc.date.available2022-01-22T14:20:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3463
dc.description.abstractВ статті розглянуто роль та напрямки застосування маркетингових інструментів в процесах формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення». Вказано, що загальною тенденцією територіального управління є зміна цільових орієнтирів програм і стратегії на користь та інтереси основних цільових груп. Сформовано визначення категорії «поселенська привабливість». Обґрунтовано пріоритетність цільової аудиторії «населення» як замовника, учасника та бенефіцієнта територіальних маркетингових програм. Узагальнено окремі зарубіжні практики (Австрії, США, Франції, Німеччини, Словенії) імплементації маркетингових інструментів і технологій в політику підвищення поселенської привабливості територій та визначено можливості їх використання в Україні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки»uk_UA
dc.relation.ispartofseries50;
dc.subjectтериторіальний маркетинг, цільові аудиторії, населення, поселенська привабливість, політика привабливості території, маркетингові інструменти.uk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення»uk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові інструменти формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу