Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorПоченчук, Галина
dc.date.accessioned2022-01-22T15:16:27Z
dc.date.available2022-01-22T15:16:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПоченчук Г. М., Бабух І. Б. Морально-етичні виміри інноваційної системи маркетингу відносин. Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: колективна монографія / За наук. ред. к.е.н., проф. Квасній Л.Г., к.е.н., доц. Татомир І.Л. Трускавець : Посвіт, 2020. С. 56-65uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7835-69-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3475
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПрикарпатський інститут ім. М. Грушевського, ПрАТ ВНЗ «МАУП»uk_UA
dc.titleМорально-етичні виміри інноваційної системи маркетингу відносинuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу