Show simple item record

dc.contributor.authorВардеванян, Вардан Альбертович
dc.contributor.authorVardevanyan, Vardan
dc.contributor.authorVardevanian, Vardan
dc.date.accessioned2022-01-23T13:32:06Z
dc.date.available2022-01-23T13:32:06Z
dc.date.issued2017-11-09
dc.identifier.citationВардеванян В.А. Система маркетингових комунікацій у діяльності підприємств ресторанного бізнесу. «СТАЛИЙ РОЗВИТОК МІСЦЕВИХ ГРОМАД: РОЛЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ ТА НАУКИ». Матеріали науково-практичної конференції (9-10 листопада 2017 р.) Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2017. 160 с. С. 88-91.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3519
dc.description.abstractДля ресторану особливо гостро стоїть питання вибору оптимального складу системи маркетингових комунікацій, оскільки кожний заклад ресторанної галузі є свого роду унікальним. Той склад інструментів маркетингових комунікацій та спосіб їх використання, який був успішний для одного ресторану, у своїй більшості може бути згубним для іншого ресторану. Отже і вибір елементів маркетингових комунікацій потрібно робити зважено.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleСистема маркетингових комунікацій у діяльності підприємств ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record