Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМардаревич, Ірина Тарасівна
dc.date.accessioned2022-02-01T14:21:52Z
dc.date.available2022-02-01T14:21:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3634
dc.description.abstractБез активної участі всіх членів у різноманітних заходах, поваги прав і свобод кожного, забезпечення необхідних гарантій безпеки, свободи та рівності сучасне громадянське суспільство неможливе. Кожна дитина має такі ж потреби, як і всі члени суспільства, тому повинна вести нормальне життя. З огляду на це рідний дім є найкращим місцем для розвитку всіх дітей, а тим більше для дітей з особливими освітніми потребами, де вони повинні виховуватися в сім’ї та мати всі умови для отримання якісної освіти в звичайних закладах освіти, а не в спеціальних. Саме інклюзивне навчання забезпечить реалізацію цих прав «особливим» дітей.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ТА МОДИФІКАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу