dc.description.abstract | Становлення і розвиток України, як демократичної держави, зародження нової української школи, модернізація національної системи освіти, сприяють активній діяльності закладів загальної середньої освіти, що спричиняє потребу якісного управління із використанням сучасних інноваційних підходів.
У Національній доктрині розвитку освіти серед основних пріоритетів державної політики визначено розробку та здійснення освітніх інновацій, які якісно змінюють мету, зміст, форми, структуру, методи, засоби, технології навчання, виховання та управління. З цією ціллю заклади загальної середньої освіти активно включаються до інноваційної діяльності, значно зростає кількість педагогічних інновацій, що впроваджуються педагогічними працівниками в навчально-виховну й управлінську діяльність. Відповідно до цього постає проблема інноваційного управління діяльністю закладів загальної середньої освіти. | uk_UA |