Показати скорочений опис матеріалу
Виховання етичного ставлення в учнів інклюзивного класу
dc.contributor.author | Чорна, Вікторія Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T15:16:44Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T15:16:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3658 | |
dc.description.abstract | В умовах сьогодення, загальний розвиток сучасного суспільства України і процеси інтеграції в європейську спільноту гостро ставлять питання забезпечення соціального захисту громадян країни, і особливо тих, хто потребує його найбільше, зокрема, це діти з особливими освітніми потребами. Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана насамперед, з тим що чисельність дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно зростає. На сьогодні дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної чисельності дітей у країні. В Україні немає єдиної офіційної термінології для характеристики дітей з особливими освітніми потребами. В основних законах України про освіту зустрічаються застарілі терміни, що співвідносяться з медичною моделлю, яка «розглядає порушення здоров’я як характеристику особи, що може бути викликане хворобою, травмою чи станом здоров’я» і, відповідно, потребує медичного чи іншого втручання з метою «корекції» відповідної проблеми особи. Природно, що реакцією суспільства в контексті медичної моделі є забезпечення лікування, реабілітації та соціальної допомоги. Іншими словами – ставиться мета зробити життя людини з особливими освітніми потребами до певної міри. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | Виховання етичного ставлення в учнів інклюзивного класу | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету