dc.description.abstract | Розвиток творчих здібностей особистості
є актуальною проблемою як для сучасного суспільства в цілому (соціальноекономічні зміни в якому на перший план висунули формування творчо
розвиненої особистості), так і для окремих його елементів, зокрема для
системи освіти. Вирішувати цю проблему повинен, в тому числі, і вчитель,
що володіє високо розвиненими професійними якостями, творчими
здібностями і досвідом творчої діяльності.
Аналіз роботи вчителів в сучасній загальноосвітній школі свідчить про
те, що рівень практичних зусиль з розвитку творчих здібностей учнів в
процесі навчання недостатньо високий. Учителів досі більше цікавить
ступінь оволодіння учнями програмним матеріалом, ніж глибока продумана
робота з розвитку у школярів інтересу до творчої діяльності, потреби в ній,
що зумовлює розвиток творчих здібностей. В системі оволодіння знаннями,
вміннями і навичками переважають стереотипні методики, спрямовані на
алгоритмізацію дій учня. | uk_UA |