Показати скорочений опис матеріалу
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
dc.contributor.author | ВІТВІЦЬКА, ЯНА ВАДИМІВНА | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T15:26:16Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T15:26:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3660 | |
dc.description.abstract | Розвиток творчих здібностей особистості є актуальною проблемою як для сучасного суспільства в цілому (соціальноекономічні зміни в якому на перший план висунули формування творчо розвиненої особистості), так і для окремих його елементів, зокрема для системи освіти. Вирішувати цю проблему повинен, в тому числі, і вчитель, що володіє високо розвиненими професійними якостями, творчими здібностями і досвідом творчої діяльності. Аналіз роботи вчителів в сучасній загальноосвітній школі свідчить про те, що рівень практичних зусиль з розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання недостатньо високий. Учителів досі більше цікавить ступінь оволодіння учнями програмним матеріалом, ніж глибока продумана робота з розвитку у школярів інтересу до творчої діяльності, потреби в ній, що зумовлює розвиток творчих здібностей. В системі оволодіння знаннями, вміннями і навичками переважають стереотипні методики, спрямовані на алгоритмізацію дій учня. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету