Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВІТВІЦЬКА, ЯНА ВАДИМІВНА
dc.date.accessioned2022-02-01T15:26:16Z
dc.date.available2022-02-01T15:26:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3660
dc.description.abstractРозвиток творчих здібностей особистості є актуальною проблемою як для сучасного суспільства в цілому (соціальноекономічні зміни в якому на перший план висунули формування творчо розвиненої особистості), так і для окремих його елементів, зокрема для системи освіти. Вирішувати цю проблему повинен, в тому числі, і вчитель, що володіє високо розвиненими професійними якостями, творчими здібностями і досвідом творчої діяльності. Аналіз роботи вчителів в сучасній загальноосвітній школі свідчить про те, що рівень практичних зусиль з розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання недостатньо високий. Учителів досі більше цікавить ступінь оволодіння учнями програмним матеріалом, ніж глибока продумана робота з розвитку у школярів інтересу до творчої діяльності, потреби в ній, що зумовлює розвиток творчих здібностей. В системі оволодіння знаннями, вміннями і навичками переважають стереотипні методики, спрямовані на алгоритмізацію дій учня.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу