dc.contributor.author | Кравецька, Крістіна Любомирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T16:56:23Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T16:56:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3671 | |
dc.description.abstract | Проблема стимулювання інтересу учнів є
однією з головних проблем сучасної школи. Це пов’язано зі змінами в
суспільстві, особливо в системі освіти. В інформаційному суспільстві вчителі
повинні працювати з учнями над пошуком нових форм роботи для
стимулювання їхнього пізнавального інтересу. Інтерес відображає особисте
ставлення учня до знань у сфері пізнавальної цінності. Він є частиною
об’єктивного природного процесу навчання, активного пізнавального
процесу, важливим фактором пізнання, що вимагає активного навчання. Отже,
інтерес проявляється як сильний засіб ефективного навчання і виховання, а
таке є необхідним для можливості досягнути позитивних результатів.
Формування у молодших школярів інтересу до навчання – одне з важливих
питань, що постало перед сучасним педагогом. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ | uk_UA |