Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравецька, Крістіна Любомирівна
dc.date.accessioned2022-02-01T16:56:23Z
dc.date.available2022-02-01T16:56:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3671
dc.description.abstractПроблема стимулювання інтересу учнів є однією з головних проблем сучасної школи. Це пов’язано зі змінами в суспільстві, особливо в системі освіти. В інформаційному суспільстві вчителі повинні працювати з учнями над пошуком нових форм роботи для стимулювання їхнього пізнавального інтересу. Інтерес відображає особисте ставлення учня до знань у сфері пізнавальної цінності. Він є частиною об’єктивного природного процесу навчання, активного пізнавального процесу, важливим фактором пізнання, що вимагає активного навчання. Отже, інтерес проявляється як сильний засіб ефективного навчання і виховання, а таке є необхідним для можливості досягнути позитивних результатів. Формування у молодших школярів інтересу до навчання – одне з важливих питань, що постало перед сучасним педагогом.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу