Show simple item record

dc.contributor.authorБирка, Валерія Леонідівна
dc.date.accessioned2022-02-04T09:44:43Z
dc.date.available2022-02-04T09:44:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3713
dc.description.abstractСеред глобальних проблем сучасності виділяється проблема збереження людини як біосоціальної структури. Одним з можливих способів вирішення даної проблеми є збереження здоров'я школярів. Ідея збереження, здоров'я школярів є не просто відображенням екологічної ситуації. Вона випливає з розуміння того, що тільки психологічно здорова людина здатна адекватно реагувати на навколишнє, співчувати оточуючим і надавати їм психологічну підтримку, тобто творити життя, гідну людини. Проблемами психічного здоров’я учнів початкової школи займалися багато вітчизняних і зарубіжних авторів, зокрема В. Бехтерев, Н.І. Борисова, О. Васильєв, Л. Н.К. Добролюбова Виготський, О. Кочерга, О. Леонтьев, К. Платонов С. Рубінштейн, І. Сікорський. Велику увагу збереженню психічного здоров’я молодших школярів приділяли: Ганс Айзенк, Біне Альфред, Лоренс Кольберг, Жан Піаже.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record