Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБоштан, Мирослава Михайлівна
dc.date.accessioned2022-02-04T09:50:15Z
dc.date.available2022-02-04T09:50:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3714
dc.description.abstractВ умовах реформування сучасної системи освіти актуальним постало питання виховання творчої особистості, здатної до самостійного мислення, генерування оригінальних ідей, прийняття сміливих, нестандартних рішень, відповідального ставлення до їх реалізації. особливо важливо. Зокрема, питання виховання творців стосується підростаючого покоління, і від нього значною мірою залежить майбутнє нашої країни. Стратегічні цілі реформи системи освіти України окреслені в низці нормативних освітніх документів, зокрема в Законі України «Про освіту», «Законі про загальну середню освіту», концепції «Нової української школи», а також в Державному стандарті стандартній початкової школи, розвиток особистості молодого покоління та творча самореалізація забезпечує найсприятливіші умови. Реалізація цього завдання початкової школи може здійснюватися за умов продуктивного використання в навчальній діяльності психологічних досягнень дітей дошкільного віку, які формують внутрішні ресурси для подальшого особистісного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Одним з основних новоутворень дітей дошкільного віку є уява, яка є основною характеристикою творчої особистості, та її діяльності (Л. Божович, Л. Виготський, В. Давидов, О. Дудецький, Є. Ігнатьєв, Е. Ільєнков, В. Клименко, Г. Костюк, В. Кудрявцев, В. Моляко, А. Петровський, В. Рибалка, В. Роменець, С. Рубінштейн).uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток уяви молодших школярів на уроках дизайну і технологійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу