Показати скорочений опис матеріалу
ОСОБЛИВОСТІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОПОВІДАННЯМИ ПРО ІНКЛЮЗИВНІСТЬ (ЗА ЗБІРКОЮ «TERRA ІНКЛЮЗІЯ») В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
dc.contributor.author | Крамарюк, Мішель-Руслана Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T10:35:43Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T10:35:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3721 | |
dc.description.abstract | Категорія «інклюзивна освіта» нова і не зовсім зрозуміла нашому суспільству. Довгий час в країні вважалося, що діти з фізичними та розумовими вадами повинні вчитися в спеціалізованих навчальних закладах. Для них закрили загальноосвітні школи, і, як наслідок, відсутність досвіду взаємодії з особливою категорією людей призвело до ряду дискримінації в державі. Люди з особливими освітніми потребами, як і раніше сидять вдома в чотирьох стінах і отримують так зване «індивідуальне навчання». Не всі учні знають, як поводитись з конкретним учнем, взаємодіяти з ним і часто виявляють зухвалість, неповага, невігластво, пригнічення і жалість. Така модель взаємодії українців малоефективна, особливо коли мова йде про бажання України приєднатися до Європейського Союзу і стати країною, де кожен повинен мати вільний доступ до освіти і можливість долучитися до життя країни. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОПОВІДАННЯМИ ПРО ІНКЛЮЗИВНІСТЬ (ЗА ЗБІРКОЮ «TERRA ІНКЛЮЗІЯ») В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету