Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПрокопець, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-04T11:19:20Z
dc.date.available2022-02-04T11:19:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3730
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку педагогічної науки гострою постає проблема необхідності чітких змін у сфері початкової освіти, які спрямовуються на різнобічну підготовку молодших школярів, їхньої цілісного та гармонійного розвитку, особистісного зростання. Необхідно налаштовувати дітей на шлях поетапного, цілеспрямованого сприймання та розуміння сьогодення, зважати на умови, в яких відбувається їхня життєдіяльність. Надзвичайні можливості впливу на учнів в початковій школі має оволодіння загальною мистецькою освітою, яку розглядають як універсальний засіб особистісного розвитку молодших школярів, що базується на виявленні індивідуальних здібностей, естетичних потреб, смаківта інтересів. Здійснюючи аналіз сучасного спрямування мистецьких дисциплін у початковій школі та зміст навчальних програм, варто відзначити вагому роль доцільного використання різних видів наочно-ілюстративного матеріалу, а саме: репродукції картин, малюнки, ілюстрації, таблиці, фотографії, схеми, моделі, муляжі, сучасні технічні засоби навчання та ін. Відповідно пріоритетне місце серед напрямків педагогічної науки на сучасному етапі її розвитку займає дослідження теоретично-практичних особливостей використання різних видів унаочнення навчального матеріалу, які сприяють інтенсивнішому засвоєнню художніх знань і практичних умінь, ґрунтовнішому розвитку наочно-образного, предметного й асоціативного мислення молодших школярів.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу