dc.description.abstract | Тенденції розвитку сучасної вищої освіти України в контексті євроінтеграційних процесів потребують перегляду й оновлення процесу фахової підготовки здобувачів освіти, у результаті якої вони оволодівають низкою компетентностей, необхідних для здійснення професійної діяльності на високому якісному рівні, що відповідає світовим стандартам і викликам інформаційного суспільства ХХІ століття.Нестабільність сучасного світу, інтенсивність соціально-економічних і
технологічних змін зумовлюють потребу вчитися впродовж усього життя. Тому вже в школі на перший план висувається не накопичення дитиною інформації, а засвоєння інтелектуальних технологій, які є складниками культури та
невід'ємною частиною змісту освіти. У центрі навчання має бути інтерес, пізнавальна активність школярів, позитивне ставлення до процесу й результатів своєї праці.
У цих умовах особистість учителя залишається ключовою фігурою в освітньому процесі. Адже від його обізнаності, компетентності, мобільності, професіоналізму, бажання й уміння працювати по-новому залежить, як швидко відбуватимуться зміни в освіті, чи відповідатиме початкова школа насущним вимогам сьогодення, чи зможе вона підготувати молодшого школяра до подальшого розвитку, навчання й виховання в основній і старшій школі. | uk_UA |