Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСоколова, Олеся Олегівна
dc.date.accessioned2022-02-04T11:43:14Z
dc.date.available2022-02-04T11:43:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3736
dc.description.abstractТенденції розвитку сучасної вищої освіти України в контексті євроінтеграційних процесів потребують перегляду й оновлення процесу фахової підготовки здобувачів освіти, у результаті якої вони оволодівають низкою компетентностей, необхідних для здійснення професійної діяльності на високому якісному рівні, що відповідає світовим стандартам і викликам інформаційного суспільства ХХІ століття.Нестабільність сучасного світу, інтенсивність соціально-економічних і технологічних змін зумовлюють потребу вчитися впродовж усього життя. Тому вже в школі на перший план висувається не накопичення дитиною інформації, а засвоєння інтелектуальних технологій, які є складниками культури та невід'ємною частиною змісту освіти. У центрі навчання має бути інтерес, пізнавальна активність школярів, позитивне ставлення до процесу й результатів своєї праці. У цих умовах особистість учителя залишається ключовою фігурою в освітньому процесі. Адже від його обізнаності, компетентності, мобільності, професіоналізму, бажання й уміння працювати по-новому залежить, як швидко відбуватимуться зміни в освіті, чи відповідатиме початкова школа насущним вимогам сьогодення, чи зможе вона підготувати молодшого школяра до подальшого розвитку, навчання й виховання в основній і старшій школі.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу