dc.description.abstract | Інтеграція України в освітній
простір, створена модернізацією системи вищої педагогічної освіти,
виділяють нові вимоги до особистості педагога, насамперед учителя
початкової школи, рівень фахової готовності якого має відповідати вимогам
часу. Як вказано вКонцепції «Нова українська школа» (2016), державі потрібні
вчителі такої підготовки, які, здатні працювати в умовах сучасних змін, що
відбуваються в освітній сфері, адекватно реагувати на всі сьогоденні зміни,
реалізовувати нові освітні стандарти на засадах педагогіки співробітництва,
інноваційності.
Проблема фахової підготовки вчителів початкової школи працівників
нової генерації, зумовлено декількома чинниками, серед яких змінено зміст
освіти; суттєво розширено фахові функції учителя як суб’єкта інноваційнопедагогічної діяльності; бажання постійного пошуку нових інноваційних
форм, методів навчання та виховання, із урахуванням реалій та потреб
практики; змогу вибудовувати концептуальні засади педагогічних
нововведень; потреба залучення учнів до пошукової діяльності,
експериментування, посідають фундаментальні позиції. Водночас, з’являється
потреба у аналізі пріоритетних напрямів розвитку вищої педагогічної освіти,
одним із цього є моделювання ефективної системи фахової підготовки
компетентного вчителя, спрямовано на інноваційну діяльність. | uk_UA |