Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравчук, Віталія Степанівна
dc.date.accessioned2022-02-04T20:39:05Z
dc.date.available2022-02-04T20:39:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКравчук В.С. Форми логопедичної допомоги дітям з порушенням мовлення в Україні: історичний аспект: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3793
dc.description.abstractОднією з актуальних проблем сьогодення стало неухильне зростання кількості дітей з порушеннями розвитку. Протягом останнього десятиліття спостерігається значне збільшення кількості дошкільників, в яких недостатньо сформовані передумови до навчання грамоти: письма і читання. Основну частину з них становлять діти з порушеннями мовленнєвого розвитку. Сьогодні розвиток корекційної педагогіки характеризується посиленням уваги до проблеми раннього розпізнавання, профілактики і подолання негативних тенденцій мовленнєвого розвитку підростаючого покоління. Особливе значення для успішності подолання мовленнєвих порушень та їх профілактики є співпраця логопеда, педагогів і батьків.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної роботиuk_UA
dc.subjectмовленнєві порушенняuk_UA
dc.subjectформи логопедичної допомогиuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.titleФорми логопедичної допомоги дітям з порушенням мовлення в Україні: історичний аспектuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу