Показати скорочений опис матеріалу
Форми логопедичної допомоги дітям з порушенням мовлення в Україні: історичний аспект
dc.contributor.author | Кравчук, Віталія Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T20:39:05Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T20:39:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кравчук В.С. Форми логопедичної допомоги дітям з порушенням мовлення в Україні: історичний аспект: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3793 | |
dc.description.abstract | Однією з актуальних проблем сьогодення стало неухильне зростання кількості дітей з порушеннями розвитку. Протягом останнього десятиліття спостерігається значне збільшення кількості дошкільників, в яких недостатньо сформовані передумови до навчання грамоти: письма і читання. Основну частину з них становлять діти з порушеннями мовленнєвого розвитку. Сьогодні розвиток корекційної педагогіки характеризується посиленням уваги до проблеми раннього розпізнавання, профілактики і подолання негативних тенденцій мовленнєвого розвитку підростаючого покоління. Особливе значення для успішності подолання мовленнєвих порушень та їх профілактики є співпраця логопеда, педагогів і батьків. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної роботи | uk_UA |
dc.subject | мовленнєві порушення | uk_UA |
dc.subject | форми логопедичної допомоги | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | Форми логопедичної допомоги дітям з порушенням мовлення в Україні: історичний аспект | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету