dc.contributor.author | Кузь, Тетяна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T20:54:41Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T20:54:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кузь Т.Б. Подолання темпо-ритмічних порушень у дошкільників що страждають заїканням: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3795 | |
dc.description.abstract | Серед численних мовних порушень – заїкання одне з небагатьох, механізми якого до кінця не розкриті в такій мірі, щоб можна було, опираючись на них, розробити високоефективну методику усунення цього дефекту. Саме недостатня розробленість проблеми механізмів заїкання обумовлює в даний час багатоаспектність впливу на дітей, що страждають даним мовним недоліком.
Сучасний підхід до подолання заїкання постійно вимагає розробки і застосування диференційованих методів корекції даної мовної патології. Саме з позицій диференційованого підходу слід не тільки долати, а й постійно працювати над дослідженнями даного захворювання. На даний час механізми заїкання розглядаються вченими неоднозначно. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | темпо-ритмічне порушення | uk_UA |
dc.subject | логопедичні обстеження | uk_UA |
dc.subject | профілактика заїкання | uk_UA |
dc.subject | заїкання | uk_UA |
dc.title | Подолання темпо-ритмічних порушень у дошкільників що страждають заїканням | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |