Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузь, Тетяна Богданівна
dc.date.accessioned2022-02-04T20:54:41Z
dc.date.available2022-02-04T20:54:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКузь Т.Б. Подолання темпо-ритмічних порушень у дошкільників що страждають заїканням: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3795
dc.description.abstractСеред численних мовних порушень – заїкання одне з небагатьох, механізми якого до кінця не розкриті в такій мірі, щоб можна було, опираючись на них, розробити високоефективну методику усунення цього дефекту. Саме недостатня розробленість проблеми механізмів заїкання обумовлює в даний час багатоаспектність впливу на дітей, що страждають даним мовним недоліком. Сучасний підхід до подолання заїкання постійно вимагає розробки і застосування диференційованих методів корекції даної мовної патології. Саме з позицій диференційованого підходу слід не тільки долати, а й постійно працювати над дослідженнями даного захворювання. На даний час механізми заїкання розглядаються вченими неоднозначно.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectтемпо-ритмічне порушенняuk_UA
dc.subjectлогопедичні обстеженняuk_UA
dc.subjectпрофілактика заїканняuk_UA
dc.subjectзаїканняuk_UA
dc.titleПодолання темпо-ритмічних порушень у дошкільників що страждають заїканнямuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу