Показати скорочений опис матеріалу
Використання ігрової технології в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з формою предметів
dc.contributor.author | Познік, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T21:11:40Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T21:11:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Використання ігрової технології в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з формою предметів: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3798 | |
dc.description.abstract | Проблему ознайомлення дитини з формою предметів науковці розглядяють як проблему, в якій вирішуються питання розумового, естетичного виховання і творчого розвитку (Л.Венгер, В.Колечко, З.Лебедєва, Л.Сисуєва та ін.). Форма предметів сприймається дитиною як на сенсорній, так і на логічній основі, як візуально, так і шляхом дотику й руху. Тому завданням педагога є формування у дитини вмінь дізнаватися про особливості, розрізняти і створювати різні геометричні фігури; визначати форму предмета відповідно до еталону, тобто за допомогою тієї чи іншої геометричної фігури; характеризувати форму різних предметів; вміти, спираючись на геометричну фігуру як еталон форми, бачити її в різних предметах; проводити розумову переробку отриманого досвіду, робити висновки. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | форма предметів | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | геометричні фігури | uk_UA |
dc.title | Використання ігрової технології в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з формою предметів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету