Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПознік, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-04T21:11:40Z
dc.date.available2022-02-04T21:11:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВикористання ігрової технології в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з формою предметів: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3798
dc.description.abstractПроблему ознайомлення дитини з формою предметів науковці розглядяють як проблему, в якій вирішуються питання розумового, естетичного виховання і творчого розвитку (Л.Венгер, В.Колечко, З.Лебедєва, Л.Сисуєва та ін.). Форма предметів сприймається дитиною як на сенсорній, так і на логічній основі, як візуально, так і шляхом дотику й руху. Тому завданням педагога є формування у дитини вмінь дізнаватися про особливості, розрізняти і створювати різні геометричні фігури; визначати форму предмета відповідно до еталону, тобто за допомогою тієї чи іншої геометричної фігури; характеризувати форму різних предметів; вміти, спираючись на геометричну фігуру як еталон форми, бачити її в різних предметах; проводити розумову переробку отриманого досвіду, робити висновки.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectформа предметівuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectгеометричні фігуриuk_UA
dc.titleВикористання ігрової технології в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з формою предметівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу