Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевчик, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-04T21:34:16Z
dc.date.available2022-02-04T21:34:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШевчик О.М. Формування мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку у дитячому колективі закладу дошкільної освіти: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3802
dc.description.abstractМовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі спілкування в ігровій діяльності дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Розвиток мовленнєво-комунікативних навичок дітей дошкільного віку є однією із головних проблем дошкільної лінгводидактики. ЇЇ актуальність зумовлюється пріоритетними напрямами Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», спрямованими на модернізацію дошкільної освіти, оновлення змісту, вдосконалення форм, методів і технології навчання дітей рідної мови, розвитку культури мовлення та мовленнєвого спілкування.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectмовленнєве спілкуванняuk_UA
dc.subjectколективuk_UA
dc.subjectдошкільникuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку у дитячому колективі закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу