dc.contributor.author | Бубряк, Олександр Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2022-02-06T15:38:15Z | |
dc.date.available | 2022-02-06T15:38:15Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3810 | |
dc.description.abstract | Сучасне покоління учнів є так званим поколінням дітей Інтернету та цифрових технологій. Інтелектуальна сфера сьогоднішніх школярів є надзвичайно високо розвинутою, а от кригоріз учнів в більшій мірі є досить поверхневим та загалом ситуативним. Така ситуація розвитку часто густо трактується як відсутність мотивації до навчання яке на думку навіть самих школярів є дещо застарілим. Ще однією із причин такої де мотивації школярів стає так званий цифровий розрив між особистістю учня та педагога.
Саме тому перед сучасним педагогом наразі постає досить складне завдання, основою якого є здатність вчителя через власне самовдосконалення та високий рівень готовності до інноваційної діяльності провести «трансформацію» сучасної загальноосвітньої моделі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра психології | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_016 | |
dc.subject | НУШ, особистість педагога, психологічна готовність вчителя | uk_UA |
dc.title | Психологічна готовність вчителя до роботи в умовах НУШ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |