Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБубряк, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned2022-02-06T15:38:15Z
dc.date.available2022-02-06T15:38:15Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3810
dc.description.abstractСучасне покоління учнів є так званим поколінням дітей Інтернету та цифрових технологій. Інтелектуальна сфера сьогоднішніх школярів є надзвичайно високо розвинутою, а от кригоріз учнів в більшій мірі є досить поверхневим та загалом ситуативним. Така ситуація розвитку часто густо трактується як відсутність мотивації до навчання яке на думку навіть самих школярів є дещо застарілим. Ще однією із причин такої де мотивації школярів стає так званий цифровий розрив між особистістю учня та педагога. Саме тому перед сучасним педагогом наразі постає досить складне завдання, основою якого є здатність вчителя через власне самовдосконалення та високий рівень готовності до інноваційної діяльності провести «трансформацію» сучасної загальноосвітньої моделі.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_016
dc.subjectНУШ, особистість педагога, психологічна готовність вчителяuk_UA
dc.titleПсихологічна готовність вчителя до роботи в умовах НУШuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу