dc.contributor.author | Бойтель, Олена Сьомівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T10:23:36Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T10:23:36Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3828 | |
dc.description.abstract | Актуальність теми полягає в тому, що діти більшу частину часу проводять у школі, тому збереження та зміцнення їх психічного та психологічного здоров’я – справа не лише родини, а й вчителя. Більшість батьків турбується про відчуття комфорту своїх дітей у освітньому середовищі. Батьки переживають, що школа не завжди захищає права та гідність їхніх дітей, їх турбують конфлікти між дітьми, учнями та вчителями, турбує те, чи адаптована дитина в освітньому середовищі, чи відчуває повагу до себе незалежно від її навчальних досягнень. Тому школа має стати для дітей не лише місцем навчання та виховання, а й психологічно безпечним та комфортним місцем. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра психології | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_028 | |
dc.subject | психологічний комфорт, початкова школа, адаптація до освітнього середовища, психологічне здоров'я | uk_UA |
dc.title | Особливості забезпечення психологічного комфорту учнів в середовищі початкової школи. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |