Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБойтель, Олена Сьомівна
dc.date.accessioned2022-02-07T10:23:36Z
dc.date.available2022-02-07T10:23:36Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3828
dc.description.abstractАктуальність теми полягає в тому, що діти більшу частину часу проводять у школі, тому збереження та зміцнення їх психічного та психологічного здоров’я – справа не лише родини, а й вчителя. Більшість батьків турбується про відчуття комфорту своїх дітей у освітньому середовищі. Батьки переживають, що школа не завжди захищає права та гідність їхніх дітей, їх турбують конфлікти між дітьми, учнями та вчителями, турбує те, чи адаптована дитина в освітньому середовищі, чи відчуває повагу до себе незалежно від її навчальних досягнень. Тому школа має стати для дітей не лише місцем навчання та виховання, а й психологічно безпечним та комфортним місцем.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_028
dc.subjectпсихологічний комфорт, початкова школа, адаптація до освітнього середовища, психологічне здоров'яuk_UA
dc.titleОсобливості забезпечення психологічного комфорту учнів в середовищі початкової школи.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу