• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Філологічний факультет
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Філологічний факультет
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Категорія образу автора у блогах часопису «Молодий Буковинець» та використання текстів газетних жанрів на уроках української мови у ЗЗСО

Thumbnail
View/Open
Вівчарюк Г. (2021).pdf (881.6Kb)
Date
2021-12
Author
Вівчарюк, Галина Романівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У центрі дипломної роботи – дослідження образу автора та авторської модальності як ключових категорій газетного дискурсу, зокрема вивчення реалізації авторської позиції у блогах місцевого часопису «Молодий буковинець». Ще один напрям роботи – розкриття лінгводидактичних аспектів використання текстів газетних жанрів на уроках української мови в ЗЗСО. У дослідженні з’ясовано характерні особливості газетного дискурсу; систематизовано погляди на поняття «образ автора», «мовний образ автора», «ідіостиль», «ідіолект», «смерть автора»; визначено, що таке авторська модальність; окреслено способи вираження позиції автора у газетному тексті; у порівняльному аспекті проаналізовано жанри авторської колонки та блогу в часописі «Молодий буковинець»; описано загальні прояви експресивності у блогах; визначено найпоширеніші лексико-стилістичні засоби і прийоми вираження авторської модальності; розкрито стилістичний потенціал морфологічних засобів; аргументовано важливість та затребуваність текстів газетних жанрів для навчання української мови у ЗЗСО. Дослідження проведено на основі загальнонаукових методів: аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії, порівняння, опису, узагальнення, конкретизації, пояснення, класифікації. Також застосовано спеціальні підходи: структурно-семантичний, порівняльно-аналітичний, проблемно-тематичний, функціонально-стилістичний, прагматичний, семантичний, бібліографічноописовий, контекстуальний, типологічний, дискурс-аналіз та контент-аналіз. У роботі запропоновано систему вправ і завдань з використанням газетних текстів на уроках української мови у ЗЗСО.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3854
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV