Показати скорочений опис матеріалу
Категорія образу автора у блогах часопису «Молодий Буковинець» та використання текстів газетних жанрів на уроках української мови у ЗЗСО
dc.contributor.author | Вівчарюк, Галина Романівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T14:02:12Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T14:02:12Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.citation | Вівчарюк Г. (2021). Категорія образу автора у блогах часопису «Молодий Буковинець» та використання текстів газетних жанрів на уроках української мови у ЗЗСО. Магістерська робота, Філологічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3854 | |
dc.description.abstract | У центрі дипломної роботи – дослідження образу автора та авторської модальності як ключових категорій газетного дискурсу, зокрема вивчення реалізації авторської позиції у блогах місцевого часопису «Молодий буковинець». Ще один напрям роботи – розкриття лінгводидактичних аспектів використання текстів газетних жанрів на уроках української мови в ЗЗСО. У дослідженні з’ясовано характерні особливості газетного дискурсу; систематизовано погляди на поняття «образ автора», «мовний образ автора», «ідіостиль», «ідіолект», «смерть автора»; визначено, що таке авторська модальність; окреслено способи вираження позиції автора у газетному тексті; у порівняльному аспекті проаналізовано жанри авторської колонки та блогу в часописі «Молодий буковинець»; описано загальні прояви експресивності у блогах; визначено найпоширеніші лексико-стилістичні засоби і прийоми вираження авторської модальності; розкрито стилістичний потенціал морфологічних засобів; аргументовано важливість та затребуваність текстів газетних жанрів для навчання української мови у ЗЗСО. Дослідження проведено на основі загальнонаукових методів: аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії, порівняння, опису, узагальнення, конкретизації, пояснення, класифікації. Також застосовано спеціальні підходи: структурно-семантичний, порівняльно-аналітичний, проблемно-тематичний, функціонально-стилістичний, прагматичний, семантичний, бібліографічноописовий, контекстуальний, типологічний, дискурс-аналіз та контент-аналіз. У роботі запропоновано систему вправ і завдань з використанням газетних текстів на уроках української мови у ЗЗСО. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | сучасної української мови | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Газетний дискурс | uk_UA |
dc.subject | Газетний текст | uk_UA |
dc.subject | Категорія образу автора | uk_UA |
dc.subject | Авторська модальність | uk_UA |
dc.subject | Блог | uk_UA |
dc.title | Категорія образу автора у блогах часопису «Молодий Буковинець» та використання текстів газетних жанрів на уроках української мови у ЗЗСО | uk_UA |
dc.title.alternative | The category of the author’s image in the blogs of the periodical “Molodyi Bukovynets” (“Young Bukovynian”) and the use of newspaper texts in Ukrainian language lessons in GSEI | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету