dc.description.abstract | Сучасне суспільство потребує реформування освіти України. Зміст суспільних вимог задекларований Законами України «Про вищу освіту», «Про інноваційну діяльність», Положенням «Про порядок здійснення інноваційної діяльності в системі освіти України», Професійним стандартом за професією «Вчитель закладу загальної середньої освіти», що спрямовані на врегулювання відносин в галуз мистецької освіти. Актуальним залишається запит суспільства на виховання творчої особистості, здатної самостійно мислити, генерувати ідеї, приймати неординарні рішення. Вирішенням даного завдання є застосування різних видів сучасних освітніх інноваційних технологій.
Очевидним є те, що реформування мистецької галузі загальної освіти неможливе без системного оновлення засобів педагогічного впливу, вивчення, аналізу й впровадження передового досвіду успішних вітчизняних і зарубіжних педагогів-практиків. Головним завданням загальної музичної освіти є вдосконалення методів, форм педагогічних технологій навчання учнів.
Аналіз науково-методичних праць вказує на те, що застосування сучасних інноваційних технологій навчання музичного мистецтва школярів має низку переваг, які полягають у підвищенні мотивації до навчання, інтенсифікації та оптимізації освітнього процесу, розвитку творчих здібностей учнів, можливості здійснення індивідуального підходу до їх музичного розвитку, формування уміння вчитися протягом усього життя. | uk_UA |