Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМельник, Регіна Володимирівна
dc.date.accessioned2022-02-10T12:41:52Z
dc.date.available2022-02-10T12:41:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3953
dc.description.abstractЮнацький вік – це період активного розвитку особистості, це один з важливих етапів в онтогенезі особистості, оскільки особистісні властивості та якості, що сформувалися у юнацькому віці, впливають на все подальше життя особистості. Навчальний стрес у юнаків викликає сукупність факторів навчального процесу, що впливають на психофізіологічний та емоційний стан особистості. Когнітивна інтерпретація навчальних стресорів залежить від таких параметрів, як особистісні особливості, соціальний статус, соціально-рольова поведінка студентів, порушення режиму відпочинку та сну, емоційними переживаннями. Копінг дозволяє послабити стресовий вплив ситуації та, таким чином, зберегти власне психічне та фізичне здоров'я .uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_024
dc.titleЕмоційні особливості і копінг стратегії у осіб юнацького вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу