Показати скорочений опис матеріалу
Емоційні особливості і копінг стратегії у осіб юнацького віку
dc.contributor.author | Мельник, Регіна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T12:41:52Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T12:41:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3953 | |
dc.description.abstract | Юнацький вік – це період активного розвитку особистості, це один з важливих етапів в онтогенезі особистості, оскільки особистісні властивості та якості, що сформувалися у юнацькому віці, впливають на все подальше життя особистості. Навчальний стрес у юнаків викликає сукупність факторів навчального процесу, що впливають на психофізіологічний та емоційний стан особистості. Когнітивна інтерпретація навчальних стресорів залежить від таких параметрів, як особистісні особливості, соціальний статус, соціально-рольова поведінка студентів, порушення режиму відпочинку та сну, емоційними переживаннями. Копінг дозволяє послабити стресовий вплив ситуації та, таким чином, зберегти власне психічне та фізичне здоров'я . | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_024 | |
dc.title | Емоційні особливості і копінг стратегії у осіб юнацького віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету