Показати скорочений опис матеріалу
Психолого-педагогічні особливості особистісної зрілості майбутнього вчителя початкової школи у процесі здобуття фахової передвищої освіти
dc.contributor.author | Москалюк, Тетяна Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T08:08:15Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T08:08:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4070 | |
dc.description.abstract | Найважливішим чинником зміни сучасного світового соціуму є підготовка спеціаліста нового типу, готового не тільки відтворювати накопичені знання, але водночас ставати творцем нових наукових ідей, нових технологій. Рівень розвитку сучасного суспільства ставить перед людиною вимогу високого рівня розвитку її самосвідомості, активного розвитку власного потенціалу. Саме ці ідеї підтверджують висновок про пріоритетність проблеми самоактуалізації особистості, пов’язаної з реалізацією Державної програми «Освіта» і Закону України «Про освіту», оскільки одне з провідних місць у формуванні особистості дитини, майбутнього громадянина, належить школі. У формуванні цілісної особистості учня велику роль відіграє учитель, як субєкт діяльності, здатний до самопізнання та самовиховання. Здатність до самоактуалізації важливо виявляти та цілеспрямовано формувати ще на етапі здобуття педагогічної освіти. В цьому процесі особливе місце займають фахові педагогічні коледжі, які є невід'ємною ланкою підготовки педагогів. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_054 | |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості особистісної зрілості майбутнього вчителя початкової школи у процесі здобуття фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету