dc.contributor.author | Петренко, Галина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T08:11:53Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T08:11:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4072 | |
dc.description.abstract | Професійне становлення людини в сучасних соціальних умовах вимагає
від особистості самостійної роботи з самовизначення та побудови себе та свого
шляху професіонала. Проблема дослідження професійного розвитку
особистості продовжує залишатися значущою у сучасній психологічній науці.
У магістерській роботі висвітлено поняття ідентичності та професійної
ідентичності в розрізі різних теоретико-методологічних підходах;
охарактеризовано основні структурні елементи професійної ідентичності та
етапи формування; описана роль мотиваційної спрямованості та особистісної
зрілості у становленні професійної ідентичності на етапі навчально-професійної
діяльності. З’ясовано, що більшість студентів-магістрів знаходяться на стадії
мораторію, тоді як третина студентів-психологів першого рівня вищої освіти -
на стадії розмитої ідентичності. Перебування на етапі мораторію професійної
ідентичності може слугувати хорошим ресурсом для забезпечення позитивного
ставлення до майбутньої професійної діяльності майбутніх психологів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_056 | |
dc.title | Особливості професійної ідентичності у студентів-психологів заочної форми навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |