Show simple item record

dc.contributor.authorПродан, Крістіна Віталіївна
dc.date.accessioned2022-02-17T08:19:32Z
dc.date.available2022-02-17T08:19:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4076
dc.description.abstractВже чотири роки як наша держава втілила у життя освітню реформу НУШ (Нової української школи), яка орієнтована на індивідуальні особливості кожного учня. Згідно Державному стандарту мета освітнього процесу полягає у тому, щоб підготувати учнів до успішної реалізації у суспільстві. В сучасній школі «жорсткі» навички (hard skills) уступають місце м’яким навичкам (soft skills), таким як: комунікабельність, вміння працювати в команді, лідерські якості, керування стресом, розвиток емоційного інтелекту та інші. Емоційний інтелект є важливим компонентом у розвитку учнів молодшого шкільного віку. Враховуючи вікову психологію, у дітей молодшого шкільного віку провідною діяльністю є навчання, тому саме цей вік є сприятливим для будь-якого розвитку. Тож якщо школяр не досяг певного рівня розвитку емоційного інтелекту до кінця молодшого шкільного віку, то на наступних вікових етапах він може наткнутися на деякі непорозуміння із собою та іншими. Тому, під час освітнього процесу важливо приділяти велику увагу не тільки здобуттю знань та вмінь, а також м’яким навичкам які на сьогоднішній день цінуються набагато більше в деяких сферах життя.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_060
dc.titleОсобливості розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record