Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТопало, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-17T08:29:25Z
dc.date.available2022-02-17T08:29:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4080
dc.description.abstractВиявлення на основі теоретичного аналізу наукової психологічної літератури суперечностей між достатнім ступенем вивченості ціннісно-смислової сфери особистості і малою вивченістю ціннісно- смислової сфери підлітків, схильних до відхилень у поведінці, між необхідністю роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки і браком програм по вторинній профілактиці спонукало автора дипломного дослідження О.М.Топало до розробки тренінгової програми, метою якої стала вторинна психологічна профілактика девіантної поведінки підлітків через корекцію та розвиток їхньої ціннісно-смислової сфери. Ефектами теоретично обґрунтованої та емпірично апробованої тренінгової роботи з підлітками, схильними до девіацій, стали а)зростання рівня усвідомлення життя як процесу, можливостей контролю й планування свого життєвого шляху; б)значно зросли і вийшли на перше місце у системі їхніх ціннісних орієнтацій такі цінності, які можна узагальнити під категоріями професійних, особистих та цінності спілкування. Показано, що запропонована тренінгова програма сприяє розвитку ціннісно-смислової сфери підлітків, схильних до девіантної поведінки: формуванню уявлень про загальнолюдські цінності, визначення своїх цінностей і їх впливу на побудову життєвих планів і перспектив.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_064
dc.titleПсихокорекція ціннісно-смислової сфери підлітків, схильних до девіантної поведінки, засобами тренінгової роботиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу