Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПідкамінь, Леонід Йосипович
dc.date.accessioned2022-03-02T12:05:28Z
dc.date.available2022-03-02T12:05:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherУДК 539.22.344.3
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4155
dc.description.abstractУ посібнику основна увага звертається на формування нового розуміння специфіки підприємницької діяльності на сучасному ринку видавничо-поліграфічних послуг, який характеризується зростаючою конкурентною активністю його суб’єктів. Акцентується увага на необхідності розвитку лідерських якостей у керівників різних підрозділів організації чи фірми видавничо-поліграфічної галузі та оволодіння методиками проведення ефективної рекламної компанії і якісного маркетингового менеджменту як дослідження, так і реалізації новітніх технологій у виробництві відповідної продукції чи надання послуг, що відповідають зростаючи вимогам споживачів. Для студентів інженерних спеціальностей напряму видавничо-поліграфічної справиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університетuk_UA
dc.subjectВиробники (обслуговуючі організації)uk_UA
dc.subjectДистриб'юторuk_UA
dc.subjectЗадоволеність споживачаuk_UA
dc.subjectЗбутuk_UA
dc.subjectЗнак товарнийuk_UA
dc.subjectКонкуренціяuk_UA
dc.subjectМагазинuk_UA
dc.subjectМакромаркетингuk_UA
dc.subjectМаркетинг експортнийuk_UA
dc.subjectПопитuk_UA
dc.subjectПраво авторськеuk_UA
dc.titleЕлементи маркетингу та менеджменту видавничо-поліграфічної галузіuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу